UniMentor

19/09/2024

Converteix-te en mentor o mentora i acompanya a un estudiant per transformar el futur.

UniMentor és un projecte que contribueix a la inclusió i desenvolupament acadèmic, personal i social de l'estudiantat en situació de vulnerabilitat a la universitat a través d’un estudiant-mentor de cursos més avançats que l’acompanya al llarg de tot el curs acadèmic.

UniMentor és una eina d’acompanyament que contribueix al desenvolupament personal i social de la persona mentorada, fet que repercuteix positivament al seu desenvolupament acadèmic. D’aquesta manera, facilita la finalització dels estudis i èxit educatiu i pot prevenir l’abandonament universitari. Així mateix, la mentoria aporta l’obertura a nous horitzons de possibilitat, a noves experiències i xarxes socials, qüestions molt lligades a les desigualtats socials i educatives!