Informació defenses TFG/TFM - extraordinària de novembre 2020

En aquest apartat es pot consultar tota la informació relativa a la defensa de TFG/TFM prevista pel mes de novembre 2020 LES DEFENSES ES FARAN EN MODALITAT ON-LINE.

En aquest apartat podreu consultar la informació referida a aquesta convocatòria extraordinària de novembre 2020.

Les defenses es realitzaran de manera no presencial (ON-LINE)  i continuarà suspès el dipòsit en paper i cd.

És requisit indispensable que l'estudiant disposi de càmera i micròfon i que es validi al Google Meet amb les seves credencials de la UPC: nom.cognom@estudiantat.upc.edu.

L'enllaç de la sessió del Meet s'enviarà a l'adreça personal que consta a e-Secretaria, comproveu que aquesta adreça sigui la correcta.

Podeu consultar les instruccions de com es desenvoluparà el procediment (aprovat per la Comissió Acadèmica del 13-05-20)  aquí

Propera defensa extraordinària de novembre TFG/TFM: dipòsit 28/10/2020