NOTICIA ACTUALITZADA DATA 21/05/2020 - tota la informació TFG/TFM - convocatòries actual i properes

En aquest apartat es pot consultar tota la informació relativa a les defenses de TFG/TFM previstes fins a finals del mes de juliol 2020

En aquest apartat podreu consultar tant la informació referida a aquesta convocatòria, així com el calendari previst per a les properes convocatòries fins a finals de juliol.

Les defenses es realitzaran de manera no presencial (ON-LINE) mentre duri l'estat d'alarma decretat pel COVID-19 i continuarà suspès el dipòsit en paper i cd.

És requisit indispensable que l'estudiant disposi de càmera i micròfon i que es validi al Google Meet amb les seves credencials de la UPC: nom.cognom@estudiantat.upc.edu.

L'enllaç de la sessió del Meet s'enviarà a l'adreça personal que consta a e-Secretaria, comproveu que aquesta adreça sigui la correcta.

Es podran acollir a aquestes convocatòries els estudiants amb matrícula ordinària i de taxes.

Podeu consultar les instruccións de com es desenvoluparà el procediment (aprovat per la Comissió Acadèmica del 13-05-20)  aquí

Novetat: Informació convocatòria TFG dipòsit 21/05/2020

Novedad: Información convocatoria depòsito TFG 21/05/2020 (castellano)

Informació calendaris properes convocatòries fins a finals juliol (no ha variat)