TFG/TFM Defenses convocatòria setembre / octubre 2019

Les defenses dels treballs seran del 7 al 23 d'octubre (ambdós inclosos) en horari de matí o de tarda.

Convocatòria setembre/octubre 2019

Terminis a tenir en compte:

• Fins el dia 20 de setembre (inclòs): els estudiants que vulguin defensar en aquesta convocatòria han de carregar la memòria final, resums, annexes, etc., en un únic .pdf a l'aplicatiu (màxim 90 MB) i, en el cas dels estudiants de Grau, acreditar la tercera llengua
  • Fins el dia 26 de setembre (inclòs): els directors de TFG/TFM han de donar el vist i plau al pdf de la memòria, omplir un mínim de dues fitxes de seguiment i realitzar l'informe final de valoració per donar autorització de lliurament a l'estudiant (imprescindible per poder dipositar).
  • Els dies 30 de setembre i 1 d'octubre: els estudiants han de lliurar el treball en paper i el CD a la Consergeria (de 8:00 a 20:00 hores).

Podeu consultar el calendari d'aquesta convocatòria aquí

Recordeu:

• Les defenses seran del dia 07/10/19 al 23/10/19 en horari de matí o de tarda (ambdós inclosos)
  • Els estudiants i directors seran informats via e-mail.
  • Els estudiants i els directors de TFG/TFM hauran de signar a l'acta d'avaluació.
  • Els estudiants hauran d'omplir i signar l'autorització de difusió del treball i el consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal. Podeu consultar un model d'aquests documents aquí

TRIBUNALS SETEMBRE / OCTUBRE 2019:

Pendents de publicació.