TFG/TFM: defenses convocatòria abril/maig 2018

Les defenses dels treballs seran del 23 d'abril a l'11 de maig en horari de matí o de tarda.

Convocatòria abril / maig 2018

Terminis a tenir en compte:

• Fins el dia 10 d'abril (inclòs): els estudiants que vulguin defensar en aquesta convocatòria han de carregar la memòria final, resums, annexes, etc., en un únic .pdf a l'aplicatiu (màxim 90 MB) i, en el cas dels estudiants de Grau, acreditar la tercera llengua
  • Fins el dia 13 d'abril (inclòs): els directors de TFG/TFM han de donar el vist i plau al pdf de la memòria, omplir un mínim de dues fitxes de seguiment i realitzar l'informe final de valoració per donar autorització de lliurament a l'estudiant (imprescindible per poder dipositar).
  • Els dies 16 i 17 d'abril: els estudiants han de lliurar el treball en paper i el CD a la Consergeria (de 8:00 a 20:00 hores).

Podeu consultar el calendari d'aquesta convocatòria aquí

Recordeu:

• Les defenses seran del 23/04/18 a l'11/05/2018 en horari de matí o de tarda.
  • Els estudiants i directors seran informats via e-mail.
  • Els tribunals es podran consultar a l'apartat de notícies del web de l'escola.
  • Els estudiants i directors hauran d'omplir i signar l'autorització de difusió el dia de la defensa.

Tribunals

Tribunals ATE / CTE