Taller sobre revestiments de terra crua

Aquest taller està adreçat a estudiants i professorat d'ESO, batxillerat i CFGS. Del 25 al 27 de juny en horari de 16:30 a 20:30 per a estudiants i de 09:30 a 13:30 per a professorat. Per assistir cal fer inscripció, places limitades.
Taller sobre revestiments de terra crua

Taller consistent en una part teòrica sobre arquitectura i construcció en terra crua que s'impartirà a l'aulari EPSEB, una part experimental que es realitzarà al Laboratori de Materials i una part pràctica on es posaran en pràctica els coneixements adquirits.
L'objectiu és que els assistents descobreixin i reconeguin tècniques de construcció tradicional en terra, relacionin conceptes de l'arquitectura amb sistemes de construcció, i aquests amb les propietats dels materials, a partir de la terra. que es troba a l'abast de tothom. De l'experimentació es poden extreure múltiples activitats aplicables a la formació en ciències i tecnologia.
El preu del taller és de 40 €.