Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Taller de bones pràctiques en ciberseguretat per al PDI i el PAS

Taller de bones pràctiques en ciberseguretat per al PDI i el PAS

La Universitat es proposa millorar la ciberseguretat formant també a la seva comunitat. Per això, ofereix al PDI i al PAS un 'Taller en línia de bones pràctiques en ciberseguretat'.
Taller de bones pràctiques en ciberseguretat per al PDI i el PAS

L'objectiu és proporcionar informació útil sobre conceptes bàsics que, en aplicar-los al dia a dia, milloren la seguretat de la informació que maneguem. El curs s'acredita com a formació tant per al PDI com per al PAS.

Mitjançant vuit blocs d'activitats autoavaluables, el taller presenta els pilars de la ciberseguretat i la protecció de les dades. En concret, ofereix consells i guies per formar-se en amenaces i riscos, l'ús i la gestió de les contrasenyes, la seguretat als dispositius mòbils i a les xarxes socials, el phishing, les xarxes públiques, com aconseguir una navegació segura, la seguretat al núvol, així com la privacitat i la protecció de dades.

Per accedir al Taller de bones pràctiques en ciberseguretat cal fer servir les credencials personals habituals.

Aquesta informació està relacionada amb l'entrevista "Les persones usuàries som la primera línia de defensa contra els ciberatacs", que s'ha fet a Àlvar Vinacua, vicerector d'Estratègia Digital, la qual podeu llegir al web de la Universitat.