Reobertura de Serveis a l'EPSEB

Reapertura de Servicios en la EPSEB
Reobertura de Serveis a l'EPSEB

Punts d'atenció als usuaris/ usuàries

És imprescindible demanar cita prèvia

• On: Planificació i gestió estudis grau i màster (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts i dijous de 9 a 13 hores (en intervals de 30 minuts)
Com demanar cita
Per demanar cita cal entrar amb el compte de Google de la UPC (usuari@estudiantat.upc.edu per a l'estudiantat o usuari@upc.edu per al PAS i PDI), o amb un compte personal si no ets estudiant o personal de la Universitat. En cas de no tenir compte Google (gmail), envia un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Per evitar saturar el Servei, preguem que només es demani cita prèvia en cas que sigui imprescindible l'atenció presencial i que es respecti l'horari seleccionat.

Cita prèvia Secretaria

Pràctiques en Empreses

És imprescindible demanar cita prèvia

• On: Recursos i Serveis (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts i dijous de 10 a 13 hores (en intervals de 15 minuts)
Recorda que el termini per tramitar convenis és el 15 de juliol.

Com demanar cita
Per demanar cita cal entrar amb el compte de Google de la UPC (usuari@estudiantat.upc.edu per a l'estudiantat o usuari@upc.edu per al PAS i PDI), o amb un compte personal si no ets estudiant o personal de la Universitat. En cas de no tenir compte Google (gmail), envia un mail a maria.ferres@upc.edu

Cita prèvia Pràctiques

A més, la Consergeria de l'Escola estarà oberta de 8.30 a 20.30 hores

Fora d'aquests horaris, es continuarà prestant servei de forma no presencial.

Podeu contactar amb nosaltres als correus electrònics següents:

Per al Servei de Biblioteca podeu consultar el funcionament al seu web.

Recordeu que tenim publicat al web com contactar amb l'Equip directiu de l'EPSEB, inclosos els Caps d'estudi de les titulacions.

Puntos de atención a los usuarios/ usuarias

A partir del 8 de junio reabrimos los puntos de atención al usuario/a de la EPSEB.

Es imprescindible pedir cita previa

• Dónde: Planificació i gestió estudis grau i màster (pl. 0)
  • Horario de apertura: martes y jueves de 9 a 13 horas (en intervalos de 30 minutos)
Cómo pedir cita
Para pedir cita hay que entrar con la cuenta de Google de la UPC (usuario@estudiantat.upc.edu para el estudiantado o usuario@upc.edu para el PAS y PDI), o con una cuenta personal si no eres estudiante o personal de la Universidad. En caso de no tener cuenta Google (gmail), envía un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Para evitar saturar el Servicio, rogamos que solo se pida cita previa en caso de que sea imprescindible la atención presencial y que se respete el horario seleccionado.

Cita previa Secretaria

Prácticas en Empresas

Es imprescindible pedir cita previa

• Dónde: Recursos i Serveis (pl. 0)
  • Horario de apertura: martes y jueves de 10 a 13 horas (en intervalos de 15 minutos)
Recuerda que el plazo para tramitar convenios es el 15 de julio.

Cómo pedir cita
Para pedir cita hay que entrar con la cuenta de Google de la UPC (usuario@estudiantat.upc.edu para el estudiantado o usuario@upc.edu para el PAS y PDI), o con una cuenta personal si no eres estudiante o personal de la Universidad.En caso de no tener cuenta Google (gmail), envía un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Cita previa Practicas

Además, la Conserjería de la Escuela estará abierta de 8.30 a 20.30 horas

Fuera de estos horarios, se continuarán prestando los servicios de forma no presencial.

Podéis contactar con nosotros en los correos electrónicos siguientes:

Para el Servicio de Biblioteca puede consultar el funcionamiento en su web.

Recordad que tenemos publicado en la web como contactar con el Equipo directivo de la EPSEB, incluidos los Jefes de estudio de las titulaciones.