Reducció de l’activitat docent presencial a partir del 14 d'octubre

El Consell Interuniversitari de Catalunya, el Govern i les 12 universitats catalanes han acordat avui, a petició de Salut Pública, reduir l’activitat presencial als campus universitaris per contribuir a contenir l’índex de contagi per COVID-19 a Catalunya mitjançant la rebaixa de la mobilitat de la comunitat universitària.
Reducció de l’activitat docent presencial a partir del 14 d'octubre

Aquesta mesura s’ha acordat durant les reunions que s’han mantingut entre els diferents departaments del Govern implicats –Empresa i Coneixement, Salut i Interior– i els equips de les universitats.

Concretament, la reducció de l’activitat docent presencial per un període de 15 dies se centrarà en les classes teòriques i no afectarà ni a les pràctiques ni a l’activitat de recerca.

Per tant, a partir del dimecres 14 d’octubre, s'adaptarà la docència a format no presencial i, en la mesura del possible, s'ajornaran les pràctiques. En el cas dels tallers o les pràctiques de laboratori els professors coordinadors de les assignatures informaran a l’estudiantat del protocol a seguir.

De moment, la setmana d'exàmens es manté com a presencial.

Aquest missatge no afecta a la jornada lectiva del dimarts, dia 13, ja que les classes es mantindran de forma presencial com fins ara.