Préstecs UPC Aumni per al curs 2018-2019

El Consell Social de la UPC, reunit en sessió plenària el 23 d'abril de 2018, ha aprovat la convocatòria de préstecs UPC Aumni per al curs 2018-2019.

El programa de Préstecs UPC Alumni proporciona oportunitats de futur als estudiants de la UPC amb altes capacitats acadèmiques, amb la qual cosa trenca les barreres econòmiques que els dificulten l'accés a la formació superior.

L'objecte de la convocatòria és facilitar a l'estudiantat de la UPC que puguin realitzar una estada internacional, com ara un Erasmus, elaborar un treball de fi de grau (TFG) a l'estranger o similars, així com cursar estudis de grau al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), mitjançant un préstec UPC Alumni promogut per UPC Alumni conjuntament amb el Consell Social de la UPC. Aquest préstec ha de servir per finançar les despeses relacionades, com ara les de matrícula, allotjament o transport.

Es premia l'excel·lència i es té en compte les dificultats econòmiques per a l'accés a aquest ajut.

Convocatòria 2018. Consulta les bases.

Termini per presentar sol·licituds: Del dia 4 de juny al dia 29 de juny.

Per fomentar el talent UPC

S'adreça a estudiants de grau i postgrau amb altes capacitats acadèmiques, als estudiants d'una doble titulació al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) o als qui realitzen estudis de grau o màster o el treball de fi de grau o màster en universitats de prestigi internacional.
L'import es destina a cobrir despeses de matrícula, allotjament o desplaçament.

Basat en la confiança

El fons dels préstecs es nodreix de les donacions dels antics alumnes, la comunitat universitària i qualsevol persona, empresa o institució que vulgui contribuir a la millora de les oportunitats dels estudiants de la UPC.
Els beneficiaris es comprometen a reintegrar el préstec quan la seva situació laboral els ho permeti i asseguren així que altres estudiants puguin tenir les mateixes oportunitats.

Préstecs sense interessos

L'import íntegre de les donacions, sense intermediaris, s'incorpora al fons dels préstecs i els estudiants reben el finançament sense avals ni interessos.