Obertura de Serveis a l'EPSEB

Horaris, correus de contacte i petició de cita prèvia per als diferents serveis de l'Escola.
Obertura de Serveis a l'EPSEB

Punts d'atenció als usuaris/ usuàries

És imprescindible demanar cita prèvia

• On: Planificació i gestió estudis grau i màster (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts i dijous de 9 a 13 hores (en intervals de 30 minuts)
Com demanar cita
Per demanar cita cal entrar amb el compte de Google de la UPC (usuari@estudiantat.upc.edu per a l'estudiantat o usuari@upc.edu per al PAS i PDI), o amb un compte personal si no ets estudiant o personal de la Universitat. En cas de no tenir compte Google (gmail), envia un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Per evitar saturar el Servei, preguem que només es demani cita prèvia en el cas que sigui imprescindible l'atenció presencial i que es respecti l'horari seleccionat.

Cita prèvia

Nota: la cita prèvia per matricular-te está aquí.

Com contactar amb Secretaria
Podeu contactar per e-Secretaria o enviant un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Pràctiques en Empreses

És imprescindible demanar cita prèvia

• On: Recursos i Serveis (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts i dijous de 11 a 13 hores (en intervals de 15 minuts)
Com demanar cita
Per demanar cita cal entrar amb el compte de Google de la UPC (usuari@estudiantat.upc.edu per a l'estudiantat o usuari@upc.edu per al PAS i PDI), o amb un compte personal si no ets estudiant o personal de la Universitat. En cas de no tenir compte Google (gmail), envia un mail a maria.ferres@upc.edu

Cita prèvia

A més, la Consergeria de l'EPSEB romandrà oberta des de les 8 a les 20 hores.

En el cas de voler contactar amb els altres serveis de l'Escola, podeu fer-ho als correus electrònics següents:

• Secretària de la Directora de l'EPSEB: secretaria.director.epseb@upc.edu
  • Suport a la gestió econòmica: araceli.garcia@upc.edu (recordeu que per a la petició de material podeu crear un tiquet)
  • Suport institucional i relacions externes: suport.institucional.epseb@upc.edu
  • Suport a la recerca: ignasi.andujar@upc.edu
  • Suport TIC: serveis.informatics.epseb@upc.edu (recordeu que en cas d'incidències podeu crear un tiquet)

Per al Servei de Biblioteca podeu consultar el funcionament al seu web.

Recordeu que tenim publicat al web com contactar amb l'Equip directiu de l'EPSEB, inclosos els Caps d'estudi de les titulacions.