Novetats en la reobertura de Serveis a l'EPSEB

A partir del 20 de juliol hi ha novetats en la reobertura de serveis de l'Escola
Novetats en la reobertura de Serveis a l'EPSEB

Punts d'atenció als usuaris/ usuàries

Totes les hores de cita prèvia estan ocupades

• On: Planificació i gestió estudis grau i màster (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts i dijous de 9 a 13 hores (en intervals de 30 minuts)
Com contactar amb Secretaria
Podeu contactar per e-Secretaria o enviant un mail a suport.academic.epseb@upc.edu

Pràctiques en Empreses

És imprescindible demanar cita prèvia

• On: Recursos i Serveis (pl. 0)
  • Horari d'apertura: dimarts de 10 a 13 hores (en intervals de 15 minuts)
Recorda que el termini per tramitar convenis era el 15 de juliol. Si de tota manera necessites demanar cita per als dies 21 o 23 de juliol, contacta amb maria.ferres@upc.edu

Fora d'aquests horaris i la resta de personal de l'Escola continuarà prestant servei de forma no presencial.

Podeu contactar amb nosaltres als correus electrònics següents:

• Secretària de la Directora de l'EPSEB: secretaria.director.epseb@upc.edu
  • Suport a la gestió econòmica: araceli.garcia@upc.edu (recordeu que per a la petició de material podeu crear un tiquet)
  • Suport institucional i relacions externes: suport.institucional.epseb@upc.edu
  • Suport a la recerca: ignasi.andujar@upc.edu
  • Suport TIC: serveis.informatics.epseb@upc.edu (recordeu que en cas d'incidències podeu crear un tiquet)

Per al Servei de Biblioteca podeu consultar el funcionament al seu web.

Recordeu que tenim publicat al web com contactar amb l'Equip directiu de l'EPSEB, inclosos els Caps d'estudi de les titulacions.