Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / L’EPSEB obté l’Acreditació Favorable de l’AQU Catalunya per al màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals

L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) acredita com a Favorable el màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals

En el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior, les titulacions, per tenir validesa oficial, estan sotmeses a un procés d'avaluació. Hi ha un primer pas que es coneix com la Verificació, i un pas posterior que és l'Acreditació.

L'Acreditació, que ha estat Favorable, es du a terme valorant 6 estàndards del màster avaluat, que en aquest cas el màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals. Entre els estàndards valorats destaquen la qualitat del programa formatiu i la dels resultats del mateix programa.

Aquest procés es va iniciar al 30 de setembre de 2019 amb la constitució del Comissió d'Avaluació Interna del centre, el qual ha anat donant suport durant tot el camí, fins a culminar amb l'obtenció del certificat d'acreditació el 3 de març de 2021.

L'equip directiu vol fer un agraïment a totes les persones de la comunitat EPSEB, tant estudiantat, com PDI i PAS, que han col·laborat durant tot aquest procés i, especialment, a aquelles que van participar directament durant la visita del comitè extern nomenat per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).