Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Oferta de beques d'aprenentatge: col·laborar en activitats de promoció dels estudis

Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Aquí tens tota la informació

La UPC ofereix dotze beques per col·laborar en activitats de promoció dels estudis.

Estan adreçades a estudiants de grau o màster (que hagin cursat grau a la UPC).

Els estudiants participaran en les xerrades informatives de presentació general de la UPC a centres educatius, fires i jornades d'orientació organitzades per diferents institucions, sessions d'informació específiques d'estudiants i dels diferents àmbits de coneixement que estan programant des del Servei de Comunicació

Aquestes activitats seran de format virtual, a través de la plataforma Google Meet, o d'altres plataformes similars. En el cas que la situació sanitària ho permeti, també es preveu la realització d'alguna presentació amb assistència presencial a les instal·lacions de la Universitat, no oberta al públic i retransmesa per internet.

La beca és de 5 hores setmanals i l'import a cobrar serà de 122,83 € bruts (a descomptar Seguretat Social i IRPF). L'horari en què es realitzaran les activitats serà preferentment al matí i, ocasionalment alguna tarda, segons l'organització i demanda d'activitats.

La durada de la beca és de 3 mesos, del 17 de març de 2021 al 17 de juny de 2021.

Incompatibilitats

La beca serà incompatible amb qualsevol altra beca d'aprenentatge, beca de recerca i conveni de cooperació educativa.

Enviament de sol·licituds

Les sol·licituds es podran realitzar fins el dilluns 1 de març. S'han de complimentar via formulari que trobareu a la pàgina de Beques d'aprenentatge, on hi ha també tota la informació sobre la beca.

La convocatòria és la 5396.