Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Tallers gratuïts de CONEXUS

Tallers gratuïts de CONEXUS

L'objectiu de l'associació Conexus és la millora del benestar i de la salut de les persones, especialment d'aquelles persones en situació de dificultat, crisi, violència o desigualtat.
Tallers gratuïts de CONEXUS

Els tallers que ens proposa CONEXUS són:

• Taller sobre relacions sexoafectives i violència masclista.

• Taller sobre temàtica LGTBI.

• Taller sobre micromasclismes.

Aquest tallers estan adreçats a l’estudiantat, en format virtual o presencial (a les instal·lacions del centre docent).

Com demanar un taller a CONEXUS? L'estudiantat s'ha d'adreçar a la Delegació d'Estudiants del seu centre i fer la sol·licitud. La Delegació organitzarà l'activitat juntament amb la persona responsable d'igualtat del centre.

L'oficina d'igualtat de la UPC realitzarà el contacte inicial amb CONEXUS (prèvia demanda de la persona responsable d'igualtat).

Trobareu la informació en aquest apartat del web d’igualtat: tallers CONEXUS per a estudiantat UPC