Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2022-2023 / Beca Equitat

Beca Equitat

Del 15 de setembre al 31 d'octubre es pot sol·licitar aquesta beca, que redueix un percentatge de l'import dels crèdits matriculats en funció del llindar de renda de la unitat familiar.
Beca Equitat

La beca Equitat consisteix en l’aplicació d’un percentatge de minoració fins a un màxim del 80%, segons el tram de renda assignat i els estudis que cursis, en el preu de la matrícula (crèdits ordinaris matriculats per 1a vegada).

Destinataris

Estudiantat matriculat per primera vegada dels crèdits d'un ensenyament que condueix a l'obtenció d'un títol universitari oficial de grau.

Termini

Del 15 de setembre al 31 d'octubre de 2022 a les 14:00 h ambdós inclosos.

Requisits

• Generals:

Has de tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol estat membre de la Unió Europea.

Si ets ciutadà de la Unió Europea o ho són els teus familiars, beneficiari dels drets de lliure circulació i residència, caldrà que tingueu la condició de residents permanents o acreditar que sou treballadors per compte propi o d'altri.

Si ets estudiant comunitari se t'aplicarà el que disposa la normativa sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.

Aquests requisits s'han de complir a 31 de desembre de 2021. No obstant això, els ciutadans de la Unió Europea cal que tinguin vigent l’autorització de residència en el moment de formalitzar la sol·licitud

• Acadèmics:
    • Estar matriculat d'estudis oficials de grau o de màster en una de les universitats públiques de Catalunya o a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) el curs 2022-2023.

• Per optar a la beca Equitat, en cas de cursar estudis de màster, caldrà que el màster sigui un màster habilitant.

• Econòmics:

Cal que compleixis els requisits de renda i de patrimoni familiar descrits a l'apartat IV de la convocatòria.

• Incompatibilitats:

Consulta les incompatibilitats de la beca Equitat

Més informació a: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/BequesEstudi/BecaEquitat