Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Premi a associacions d'estudiantat de la UPC

Premi a associacions d'estudiantat de la UPC

La UPC convoca la 4a edició amb l’objectiu de reconèixer i promoure l’associacionisme al si d’aquest col·lectiu, la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària.
Premi a associacions d'estudiantat de la UPC

Podran optar als premis les associacions d’estudiantat de la UPC inscrites al registre d’associacions UPC i les que acreditin una activitat d’almenys 3 anys vinculada a un centre docent i/o avalada per aquest.

És necessari que l’objecte o fi social de l’associació tingui relació amb la UPC o el seu camp d’activitat, estigui composta i dirigida per estudiantat UPC i que l’associació hagi estat activa durant el curs 2020-2021.

Les associacions han de presentar la seva candidatura mitjançant la seu electrònica de la UPC, des del 15 de juliol fins al 15 d'octubre de 2021.

Cada premi té una dotació de 1.000 €.

Podeu trobar tota la informació al respecte en aquest enllaç.