Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Nou Pla Estratègic de l'EPSEB

Nou Pla Estratègic de l'EPSEB

El passat 15 de desembre la Junta d’Escola de l’EPSEB va aprovar el nou Pla Estratègic del centre per als any 2022-2024
Nou Pla Estratègic de l'EPSEB

El passat 15 de desembre de 2021, la Junta d'Escola va aprovar, entre d'altres, el nou Pla Estratègic de l'EPSEB, que forma part de la Política i objectius de qualitat i del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat de l'Escola.

Al pla es defineixen la missió i visió de l’EPSEB:

Missió

La missió de l’EPSEB té tres vessants:

A) Docència: formació de professionals qualificats, mitjançant titulacions de grau i màster que proporcionin les competències específiques i genèriques demandades per la societat, en els àmbits de l’edificació, la geomàtica i la prevenció de riscos laborals.
B) Recerca: fomentar la realització de recerca de qualitat contrastada, en els àmbits de l’edificació, la geomàtica i la prevenció de riscos laborals, mitjançant la col·laboració amb els diferents departaments i grups de recerca implicats.
C) Transferència de tecnologia: fomentar la transferència de tecnologia, facilitant la generació de sinèrgies amb els sectors empresarial i professional, en els àmbits de l’edificació, la geomàtica i la prevenció de riscos laborals.

Visió

L’EPSEB ha de ser un centre universitari de referència en els àmbits de l’edificació, la geomàtica i la prevenció de riscos laborals i de gran abast en els entorns social, econòmic i tecnològic, per la qualificació dels professionals que forma i la qualitat de la recerca i la transferència de tecnologia que genera.

Al pla, que fa un anàlisi de la situació en la que es troba l’EPSEB actualment, també planteja uns eixos i uns objectius estratègics, els quals després desenvolupa amb els seus corresponent indicadors.

Podeu veure el document complert aquí.