Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

Per a l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i de Grau Mitjà d'Edificació i Obra Civil i d'Electricitat i Electrònica.
Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"

L'objectiu de la present Olimpíada "ENGINYERIA EN L'EDIFICACIÓ: Construint amb Enginy" és la promoció de la cultura científica, de la tecnologia i de la innovació, entre l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i de Grau Mitjà d'Edificació i Obra Civil i d'Electricitat i Electrònica, en l'àmbit de l'Enginyeria en l'Edificació, a fi de despertar vocacions entre els i les escolars.

Aquesta Olimpíada proposa el desenvolupament d'un projecte de Construcció Sostenible, amb el qual es vol fomentar la sensibilitat i el respecte pel medi ambient, alhora que es descobreix i aprèn a valorar la contribució de la ciència i la tecnologia, així com a comprendre els elements i procediments fonamentals de la investigació i dels mètodes científics.

La posada en valor dels projectes desenvolupats es concep com una instància més d'aprenentatge i no representa un judici crític sobre el coneixement de l'estudiantat o la tasca del/ de la docent.

¿Vols participar?

Els equips estaran constituïts per un mínim de dos/dues alumnes i un màxim de cinc. A més, per entrar en la competició, cada equip haurà d'estar acompanyat per un professor o professora coordinador/a del projecte; la seva missió serà guiar a l'alumnat durant la competició. El tutor o tutora no serà comptat com a integrant de l'equip i podrà guiar més d'un equip.

A nivell autonòmic (semifinals) s’elegirà un projecte guanyador (finalista) en cada categoria (ESO, Batxillerat, CFGS i CFGM) que rebrà un premi.

Els projectes guanyadors de les categories es presentaran a la final estatal.

• A nivell autonòmic el premi per a l'equip finalista de cada categoria serà per un valor de 250 €.
  • A nivell estatal el premi per a l'equip guanyador de cada categoria serà de 1000 €.

CONVOCATÒRIA I BASES

No oblidis que l'equip s'ha d'inscriure.

Formulari d'inscripció (obert fins l'1 d'abril)

Informació de recolzament per a l'elaboració de les propostes

Informació de recolzament per a l'elaboració de les propostes de la I Olimpíada:

Organització

Olimpíada organitzada per la Conferència de Directors d'Arquitectura Tècnica i Enginyeria d'Edificació (CODATIE) amb la col·laboració de les universitats catalanes que imparteixen el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació:

Amb el patrocini de FECYT-v2.png

Amb la col·laboració del