Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / Fent feina a Vilanova

Fent feina a Vilanova

El Conveni amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú avança amb força
Fent feina a Vilanova

En el marc del conveni signat amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, amb Neàpolis (Agència d’Innovació Pública de les TIC, el sector multimèdia, la creativitat i l’esperit empresarial), l'estudiantat de l'EPSEB està realitzant diversos Treballs de Fi de Grau i de Màster a Vilanova i la Geltrú.

Els treballs, molt relacionats amb el ric patrimoni arquitectònic i industrial de la ciutat, se centren en la Diagnosi i l'avaluació d'Edificis com Les Casernes, les naus de la Fàbrica Pirelli i el barri del Mar, icones totes tres del ric passat de la ciutat i del compromís actual amb la seva posada en valor.

Aquest tipus de col·laboracions i convenis ofereixen a l'estudiantat de l'EPSEB oportunitats d'aprenentatge transformador, amb vinculació amb els reptes actuals de la societat i amb la seva resolució.

NEAPOLIS01.jpgEl conveni

L'EPSEB i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú van signar un conveni amb l'objectiu de potenciar la col·laboració entre les entitats.

Arrel d'aquest conveni, s'han ofert una sèrie de propostes de Treball de fi de Grau i de Màster a l'estudiantat de l'EPSEB.