Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2021-2022 / App UPC Estudiants, la Universitat al mòbil

App UPC Estudiants, la Universitat al mòbil

A través d’aquesta aplicació, la UPC i l'EPSEB ofereixen informació i recursos pràctics per al dia a dia de l’estudiantat.
App UPC Estudiants, la Universitat al mòbil

L'aplicació incorpora els primers serveis autenticats per a l'estudiantat UPC: es poden consultar les qualificacions parcials i finals, així com els horaris de les assignatures. També envia avisos sobre cancel·lacions i canvis d'horaris de les classes, entre d'altres notificacions, i incorpora millores per ampliar la informació sobre l'actualitat de la Universitat.

L'aplicació permet consultar en un sol clic els horaris, la distància i l'estat d'ocupació de les biblioteques UPC.

Des del menú desplegable, s'ofereix El teu espai, que permet accedir també a una secció de beques i ajuts per als estudis i la mobilitat i mapes d'ubicació de les escoles i les facultats.

A l'apartat La UPC avui hi pots consultar les notícies principals i l'agenda d'esdeveniments i conèixer, més a fons, la Universitat.

L'app UPC Estudiants està disponible per a dispositius iOS i Android a les botigues de les plataformes respectives (App Store i Google Play).

Podeu descarregar-la directament als vostres dispositius mitjançant els següents enllaços:

icono appstore   icono googleplay