Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / 15th International conference on Durabilitiy of Building Materials and Components (DBMC 2020)

El congrés Durabilitiy of Building Materials and Components (DBMC 2020) es celebrarà a la UPC entre el 20 i 23 d'octubre de 2020.

El congrés Durabilitiy of Building Materials and Components (DBMC 2020) es celebrarà del 20 al 23 d'octubre de 2020.

S'hi tractaran les temàtiques següents:

1. Building Physics and Durability
2. Service Life Prediction Methodologies
3. Durability Approach for Historical and Old Buildings
4. Building Pathology and Durability
5. Asset and Maintenance Management
6. Durability of Materials, Systems and Components
7. LCA, Sustainability and Durable Construction
8. IT/BIM and Durability
9. Large Sample Studies in Durability
10. Durability, Natural Hazards and Climate Change.

Aquesta varietat de temes permet recollir el potencial de la recerca que es fa a la UPC en l'àrea de la Durabilitat des dels camps de l'Edificació, l'Enginyeria Civil i l'Arquitectura, entre altres.

Es tracta d'un congrés trianual que celebrarà la seva XVena edició aquí a Barcelona i que és Congrés Notable UPC des de l'any 2011.

L'edició UPC incorporarà, com a novetat respecte d'altres edicions:
• Publicació indexada Scopus de l'e-book of proceedings
• Edició de Special Issues per part de revistes JCR
• Taula rodona sobre l'impacte de la durabilitat en la Societat
• Concurs de projectes entre ONGs d'estudiants
• Premis per a les millors contribucions d'estudiants
• Convenció dels Sectors Professional i Industrial sobre Durabilitat, en paral·lel a l'activitat acadèmica del DBMC 2020.