Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Convocatòria mobilitat nacional SICUE

Convocatòria mobilitat nacional SICUE

Oberta la convocatòria de mobilitat SICUE 2021-2022 per realitzar part dels estudis en una universitat espanyola
Convocatòria mobilitat nacional SICUE

Informació general

Requisits

Generals:

• Cal ser estudiant de grau de la UPC.
  • La mobilitat s'ha de sol·licitar en el marc d'un acord bilateral vigent.
  • La durada de l'estada ha de ser anual o d'un quadrimestre en funció de l'acordat en el conveni bilateral.
    No obstant això, podran autoritzar-se acords acadèmics per a estades de mig curs i a l'inrevés, sempre que les coordinacions de les universitats de destí i origen estiguin d'acord. Cal recollir el canvi en l'acord acadèmic.

Als estudiants i a les estudiants que no compleixin aquests requisits, els serà denegada la petició sense entrar a valorar el seu expedient acadèmic.

Acadèmics:

• Tenir superats un mínim de 45 crèdits a data 15 d'octubre de 2020.
  • Tenir formalitzada una matrícula de 30 crèdits. (En el cas d'estudiantat procedent de trasllat, hauran de ser 45 crèdits superats)

Sol·licitud

• Data d'inici: 12/02/2021
  • Data fi: 04/03/2021
  • Presentació: La sol·licitud s'ha de registrar mitjançant la Seu Electrónica de la UPC. El tràmit estarà disponible a partir de la data d'inici del termini de presentació de sol·licituds i fins a la seva finalització

Per a més informació podeu consultar la pàgina del Servei de Gestió Acadèmica de la UPC.