Mentories estudiantat nou ingrés

Durant el curs 2020/2021 a l'EPSEB hi haurà "cursos de mentoria" per a estudiantat de nou ingrés. Consistiran en sessions de reforç de les assignatures de Matemàtiques i Física impartides per estudiantat de cursos superiors.
Mentories estudiantat nou ingrés

L'estudiantat que accedeix a la universitat per primera vegada té procedència i preparació molt heterogènia. En els graus de la UPC, part d'aquest estudiantat presenta dificultats d'assimilació d'algunes assignatures de primer curs per les que porta una preparació inadequada. Per això s'han ofert uns cursos introductoris durant el mes de setembre i ara s'ofereixen els cursos de mentoria que estaran actius durant els dos quadrimestres del curs.

A l'EPSEB, la finalitat d'aquestes mentories és oferir un recolzament a les assignatures de Matemàtiques i Física tant del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació com del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Igual que el curs introductori, les mentories estaran impartides per estudiantat de cursos superiors. Com que aquest estudiantat ha cursat les mateixes assignatures recentment, pot oferir una visió més propera, complementària i amb altre valor afegit, al estudiantat nou, que la que ja or¡fereix el professorat de les diferents assignatures.

Aquest quadrimestre de tardor hi haurà mentories per a dues assignatures del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació:

• Fonaments matemàtics (dilluns i dimecres de 14:15 a 15:30 en l'aula S3)
  • Mecànica (dimarts i dijous de 14:15 a 15:30 en l'aula S3)

Començaran el dia 13 d'octubre.

i dues assignatures del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica:

• Àlgebra i Càlcul. Començaran la setmana del 13 d'octubre i s'impartiran en la franja horària del migdia, de 14h. a 16h.

L'estudiantat interessat en assistir s'ha d'inscriure en aquest formulari.