LIGNOMAD18: Jornada de Fusta Constructiva 2018

El dia 21 de Juny de 2018 tindrà lloc el LIGNOMAD18, que pretén abordar aspectes tècnics i constructius en relació a la fusta. Comptarà amb la participació de destacats investigadors, arquitectes, enginyers, constructors, fabricadors i altres professionals que compartiran la seva visió i experiència sobre l'ús d'aquests materials en el sector de la construcció.
LIGNOMAD18: Jornada de Fusta Constructiva 2018

Contingut de la jornada

Xerrades tècniques

Les xerrades estaran a càrrec d'Emili Hormias, Victor Rubio, Sergi Sebastià i Paco Cano. Ens compartiran sobre la seva experiència professional amb la fusta. Després participaran a una taula rodona oberta a preguntes dels participants.

Networking empreses

Trobada empresarial per intercanviar coneixements sobre productes, serveis i oportunitats en el sector de la construcció amb fusta.

Vols treure major profit de la Jornada? Workshop per a Estudiantat

Apuntat al workshop on podràs contactar amb empreses de construcció amb fusta i començar a crear la teva xarxa de contactes! També tindràs l'oportunitat de parlar amb experts del sector per compartir inquietuds sobre l'àmbit professional.

Important!

La participació de l'estudiantat és gratuïta, però és indispensable realitzar la inscripció. També recomanem molt especialment l'assistència a una sessió informativa, prèvia a la jornada, en la qual s'explicarà la dinàmica del workshop per als estudiants. La sessió tindrà lloc el dimarts 19 de juny a les 10h a la EPSEB.

El dijous 21 de juny (dia de la jornada) es farà una sessió exprés a les 12 h. per les persones que no puguin assistir a la del dimarts.

Cal portar un currículum vitae.