Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / L'EPSEB participa a Tasta la UPC

L'EPSEB participa a Tasta la UPC

L'EPSEB obre les seves aules i ofereix la possibilitat d'assistir a alguna de les classes programades per al mes d'abril. Consulta les assignatures i les dates i els horaris en què s'impartiran en format virtual i connecta-t’hi!
L'EPSEB participa a Tasta la UPC

Viu l'experiència de ser a la Universitat!

Les classes a les que es podrà assistir són:

Habilitats Directives del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

• Professor: Jordi Vilajosana.
  • Temàtica de l'assignatura:

El focus és ensenyar a liderar i comunicar a futurs gestors i gestores en el sector de la construcció, treballant els nous estils de lideratge, els diferents tipus de comunicació que fem servir en una organització: interpersonal, intrapersonal, grupal i d’exposició pública, també el treball en equip.

• Dia i horari: 22 d'abril, de 15 h a 17 h.

Materials no Petris del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

• Professora: Laia Haurie.
  • Temàtica de l'assignatura:

Es tracta d'una assignatura en què s'expliquen les propietats de materials de construcció com la ceràmica, el vidre, la fusta, el metall o els aïllaments tèrmics. Quin és el comportament dels diferents materials en cas d'incendi és un tema transversal que cal conèixer per projectar edificis segurs. En la classe que oferim tractarem els conceptes bàsics relacionats amb l'evolució d'un incendi i el paper dels materials en la propagació de l'incendi.

• Dia i horari: 27 d'abril, de 17 h a 18 h.
  • Connecta't a la classe

Propagació i Control d'Incendis en els Edificis del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació

• Professora: Ana Maria Lacasta.
  • Temàtica de l'assignatura:

Abasta diferents aspectes referents a com s'originen i es desenvolupen els incendis en els edificis, com es comporten els materials i com es pot incidir en la seguretat per reduir els riscos. En aquesta classe en concret analitzarem el comportament humà en una situació d'incendi, parlarem sobre els models de simulació d'evacuació d'edificis i aprendrem a utilitzar un d'aquests programes.

• Dia i horari: 19 d'abril, de 17 h a 19 h (la classe s'impartirà en castellà).
  • Connecta't a la classe

Instal·lacions de Valor Afegit en Smart Cities i Smart Buildings del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació

• Professor: Josep Bordonau.
  • Temàtica de l'assignatura:

Introduir de manera pràctica i orientada a l’aplicació els conceptes bàsics d’electrònica en el sector de l’edificació i per a professionals de l’edificació. Se centra en l’aplicabilitat al projecte i al control de l’obra.

• Dia i horari: 29 d'abril, de 18 h a 20 h.
  • Connecta't a la classe (aquesta classe s'impartirà a través de Zoom).