Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Eines i exemples per a la docència no presencial

Eines i exemples per a la docència no presencial

Aquests dies s’estan publicant, a diferents plataformes i webs, eines i experiències de professorat davant el repte de la docència no presencial. Per facilitar-vos la tasca i donar-vos noves idees, aquí trobareu un recull de totes les webs que hem anat rebent.

Enseñar y aprender en linea

Creada a petició del Ministeri d’Universitats en col·laboració amb la UNED i la UOC.

Orientaciones para diseñar, dotar de contenidos, actividades y evaluación a la asignatura, y acompañar a los estudiantes en su proceso de aprendizaje.

Què hi podeu trobar: una guia en 7 passes per preparar cursos en

Eines i exemples per a la docència no presencial

Pàgina de l’ICE de la UPC

Què hi podeu trobar: manuals creats per PDI de la UPC sobre diferents eines, experiències exemples de professorat i el Podcast EPICENTRE

Recull d’eines i manuals

Elaborat pels Serveis TIC de la UPC

Què hi podeu trobar: recull d’eines, per a la docència en remot, com muntar l’oficina a casa, exemples d’us d’Atenea i eines bàsiques en cas de docència no presencial per a ATENEA

Serveis disponibles durant el tancament de les biblioteques

Elaborat per Bibliotècnica UPC

Què hi podeu trobar: recursos i serveis disponibles de forma no presencial de les biblioteques UPC.