Debat: Nous paradigmes en les organitzacions / Debate: Nuevos paradigmas en las organizaciones

Tots els dijous del 23 d'abril fins el 18 de juny a les 16 hores, podeu seguir-ho online. Todos los jueves del 23 de abril hasta el 18 de junio a las 16 hores podeis seguirlo online.

Els dijous, a les 16 hores (horari d'Espanya) i a les 9 AM (horari de Mèxic i Perú), dins de les activitats de l'assignatura d'Habilitats Directives de l'EPSEB, desenvolupen un debat sobre "Nous paradigmes en les organitzacions".

Els moderadors del debat seran els mateixos alumnes de "Habilitats Directives" de l'EPSEB (UPC).

Està obert a tota la comunitat universitària i es gratuït.

Link: https://meet.jit.si/habilidadesdirectivasepseb

Dia 23 d'abril

• Tema: ¿Que pot aportar una organització feliç?
  • Convidats: Lidia Alonso, Consultora de Bienestar Organizacional y Chief Happiness Officer. Autora del llibre Happiness… Qué???

Pedro Galván es fundador  de sefelizahora.comdirfel.com y awardsofhappiness.com.

Dia 30 d'abril

• Tema: Habilitats necessàries en aquesta època
  • Convidats: Camu Planas, Coach i emprenedora

Olga de Vega, Comunicadora i emprenedora social

Dia 7 de maig

• Tema: Com podem canviar la història que tenim escrita
  • Convidats: Xanos Rius, Expert en Intel·ligència Emocional Aplicada

Carolina Lehockay, Psicòloga, Coaching Ontològic.

Dia 14 de maig

• Tema: El propòsit de vida
  • Convidats: Daniela Flores, fundadora i promotora del centre Tantra Spiritual Fitness

Adrian Jauregui, empresari i emprenedor.

Properament publicarem la resta de informació de la resta de tallers.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Los jueves, a las 16 horas (Horario España) y a las 9 AM (horario México y Perú), dentro de las actividades de la asignatura de Habilidades Directivas de la EPSEB, desarrollamos un debate sobre Nuevos Paradigmas en las Organizaciones.

Los moderadores del debate serán los mismos alumnos de "Habilidades Directivas" de la EPSEB (UPC).

Está abierto a toda la comunidad univeristaria y es gratuito.

link: https://meet.jit.si/habilidadesdirectivasepseb

Dia 23 de abril

• Tema: ¿Qué puede aportar una organización feliz?
  • Invitados: Lidia Alonso, Consultora de Bienestar Organizacional y Chief Happiness Officer. Autora del libro Happiness… Qué???

Dia 30 de abril

• Tema: Habilidades necesarias en esta época
  • Invitados: Camu Planas, Coach y emprendedora

Olga de Vega, comunicadora y emprendedora social.

Dia 7 de mayo

• Tema: Como podemos cambiar la historia que tenemos escrita
  • Invitados: Xanos Rius, Experto en Inteligencia Emocional Aplicada

Carolina Lehockay, Psicóloga, Coaching Ontológico.

Dia 14 de mayo

• Tema: El propósito de vida
  • Invitados: Daniela Flores, fundadora y promotora del centro Tantra Spiritual Fitness

Adrian Jauregui, empresario y emprendedor.

Próximamente publicaremos el resto de información de los demás talleres.