Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Cursos d'idiomes en línia

Cursos d'idiomes en línia

Es pot triar entre 25 idiomes i diversos nivells. Es pot fer ús de la plataforma d'aprenentatge durant 6 mesos.
Cursos d'idiomes en línia

A partir del dia 20 d'abril s'obren les inscripcions als cursos d'idiomes en línia.

Heu de triar l'enllaç segons el col·lectiu:

PDI, PAS i UPCAlumni

Període d'inscripció: del 20 d'abril de 2021 al 12 de maig de 2021.
Preu: 51 € (PAS i PDI de la UPC); 66 € (UPC Alumni).

Estudiantat

Termini de sol·licitud: fins el 9 de maig de 2021.
Gratuït (hi ha 200 llicències gratuïtes, la resta de l'estudiantat haurà de pagar 51 €).
Llicències exhauries

Es pot triar entre 25 idiomes (alemany, anglès, anglès americà, àrab, coreà, espanyol, espanyol americà, francès, grec, hebreu, hindi, irlandès, italià, japonès, llatí, neerlandès, persa (farsi), polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, tagal (Filipines), turc, vietnamita i xinès). Recomanat per als nivells A1, A2 i B1. Nivells B2 i C1 d'alemany, anglès, espanyol, francès i italià.

La UPC, a través del Programa d'Idiomes, ofereix a l'estudiantat de grau, màster i doctorat de la UPC 200 llicències gratuïtes per a fer un curs d'una tercera llengua. És una activitat reconeguda amb crèdits ECTS i especialment recomanada per aquelles persones que tinguin previst fer una estada de mobilitat i vulguin tenir un primer contacte amb la llengua local.