Procés d'acreditació dels estudis de Màster Universitari en Construcció Avançada en l'Edificació i de Màster Universitari en Gestió de l'Edificació

Informem a tota la comunitat que el pas següent en el procés d'acreditació dels estudis de Màster Universitari en Construcció Avançada en l'Edificació i de Màster Universitari en Gestió de l'Edificació que s'imparteixen en aquest centre, és la visita del Comitè d'Avaluació Extern, que serà el dimarts 13 de març. Us adjuntem el programa de la visita i us recordem el contingut de l'Autoinforme per si pot ser del vostre interès.

Tal com hem anat informant durant el temps que dura el procés d'acreditació, és important que reviseu l'autoinforme i si voleu participar en la visita, us poseu en contacte amb la subdirecció de Qualitat i Estudiantat (subdir.qualitat.epseb@upc.edu).

Programa de la visita

Autoinforme