Construjove

El 14 de novembre el CAATEEB organitza novament Construjove, la jornada d’orientació professional dirigida a estudiants d’arquitectura tècnica i recent titulats.
Construjove

Construjove és una jornada dedicada als estudiats d'arquitectura tècnica o recent titulats per a donar a conèixer les sortides professionals als joves i posar-los en contacte amb les empreses del sector i les tendències del mercat de treball.

Què hi trobaràs:

• MARKETPLACE d'empreses del sector
  • TED TALKS
  • TALLERS per aprendre a fer el teu CV, vídeos de presentació, d'habilitats socials...
  • ELEVATOR PITCH
  • DINAR PÍCNIC NETWORKING
  • I si acumules punts VISITA A L'ESPAI BARÇA

Inscripció

9:00h- 9:30h: Rebuda dels assistents.

9:30h- 9:45h: Inauguració de la jornada a càrrec de Celestí Ventura, president del CAATEEB (sala d’actes) i Alejandro Soldevila, membre de la junta de govern del CAATEEB. Es convidarà a la inauguració als directors de les escoles d’arquitectura tècnica de Catalunya i als presidents dels col·legis catalans.

9:45h-13:00h: Marketplace: Sala A1, A2 i A3. Empreses que cerquen AT entrevistaran als candidats. Consulteu aquí les empreses que participaran

9:45h- 13:00h: Elevetor Pitch: Zona de descans a la planta baixa del CAATEEB. Els assistents podran obtenir el seu vídeo de presentació per oferir-lo a ofertes de treball i també fotografia per incloure al seu CV

9:45h-13:00h: Orientació en l’elaboració del CV: planta baixa CAATEEB. Els assistents podran disposar d’un professional que els hi revisi el seu CV

9:45h-10:30h: Coffee Networking. Durant el coffee és realitzarà una dinàmica de networking

10:30h-13:00h: Sala d'exposicions

Ted Talks Terme anglès per abreviar Technology, Entertainment, Desing. Expressar i compartir les idees d’un tema en concret amb un temps màxim de 18 minuts. Gravar-les i difondre-les per les xarxes.

• 10:30h-11:00: Building Information Modeling (BIM): Els arquitectes tècnics i el BIM. Rafael Capdevila.
  • 11:00h-11:30h: Sostenibilitat i Gestió Energètica: Reptes del s.XXI. Oscar Subirats
  • 11:30h- 12:00h: Els drons en el sector de l’edificació: la seva utilització. Marc Barjola
  • 12:00h- 12:30h: Economia Circular en el sector de l’edificació. Jordi Martí

12:30h-13:15h: Sala d’exposicions

Taller d’habilitats socials: Com ens hem de comunicar, gestionar les emocions i gestionar el lideratge en un entorn laboral: Elena Iborra

13:15h-14:15h: Sala exposicions

Dinar-picnic-Networking: durant el dinar es realitzaran dinàmiques de networking

14:15h- 14:45h: Desplaçament a l’Espai Barça

14:45h-17:00h: El projecte de l’Espai Barça: Alberto Fernández, Project support manager i Quantity Surveyor, ens explicarà el projecte de l’Espai Barça en un dels emplaçaments més mítics del club.

El CAATEEB posarà a disposició dels assistents un autocar pel seu desplaçament a les instal·lacions del FC Barcelona

Per poder assistir a la sessió de l’Espai Barça és necessari l’obtenció de punts que podràs aconseguir:

• Participació en la inauguració de la jornada: 3 punts
  • Participació en el Marketplace: 2 punts (és necessari entrevistar-se amb 2 empreses mínim)
  • Participar en el Elevetor Pitch: 1 punt
  • Realitzar una revisió de CV: 1 punt
  • Participació en els Ted Talks: 3 punts cada Ted Talk (Total 12 punts)
  • Participar en el taller d’habilitats socials: 3 punts

En total es poden aconseguir 22 punts. Per poder participar a la visita de l’Espai Barça s’han de tenir com a mínim 18 punts.

17:00h: Conclusions del Construjove 2019: de què hem emplenat avui la motxilla? Sensi Gálvez.