Novetats canvi pla d'estudis ATE/CTE

El proper curs 2019-2020 el pla d'estudis d'Arquitectura Tècnica i Edificació i Ciències i Tecnologies de l'Edificació es modifica.

Actualització 7 de febrer:

- El curs 2019/2020 s’implantarà el pla d’estudis d’Arquitectura Tècnica i Edificació modificat NOMÉS PER L’ESTUDIANTAT DE PRIMER CURS.

- L’estudiantat que està cursant la titulació actualment de cursos superiors (segon, tercer i quart), es mantindrà en el pla d’estudis sense modificació, durant tot el curs 2019/2020.
- Al setembre de 2020, tot l’estudiantat de la titulació d’Arquitectura Tècnica i Edificació de l’EPSEB s’adaptarà al pla d’estudis modificat segons la taula d’equivalències publicada al web de l’Escola.
- L’estudiantat de l’últim curs disposarà només del curs 2019/2020 per realitzar i defensar el treball final de grau de 24 ECTS en el pla actual.

Us adjuntem un enllaç on podreu fer una simulació de com quedarien els vostres expedients un cop feta l'adaptació (modificat el 16 de juliol).

Així mateix, us informem que en cas de tenir superades totes les assignatures obligatòries dels estudis que esteu cursant, també us serà reconeguda l'assignatura del quadrimestre 4B Taller 9.

Pel que fa als Tallers es valorarà de la següent manera: s'han de superar totes les assignatures o tenir com a màxim una suspesa i si la mitjana de les qualificacions surt una qualificació igual o superior a 5 es considerarà adaptada.

Les assignatures optatives superades (excepte el DAC de Rehabilitació en castellà i anglès que es reconeixerà pel taller de rehabilitació) seran reconegudes en el nou pla d'estudis per crèdits optatius en el nou pla.

Us adjuntem el nou pla d'estudis (modificat el 25 de juny) i la Taula d'adaptacions (modificada el 12 de juliol)