Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2022-2023 / Oferta de beques d'aprenentatge: estand de la UPC al Saló de l'Ensenyament 2023

Oferta de beques d'aprenentatge: estand de la UPC al Saló de l'Ensenyament 2023

Oferta de quatre beques, dos per al grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i dos per al grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Oferta de beques d'aprenentatge: estand de la UPC al Saló de l'Ensenyament 2023

La UPC ofereix vuitanta beques (codi 7731) d'aprenentatge per informar del grau de la UPC que s'està cursant: pla d'estudis, programes de mobilitat, associacions, pràctiques en empresa, projectes d'estudiants, etc.

Període: del 6 al 19 de març de 2023

Dedicació: 25 hores

La beca es desenvoluparà presencialment al Saló de l'Ensenyament, a Fira de Barcelona del 15 al 19 de març de 2023, amb una sessió de formació prèvia d'assistència obligatòria, que tindrà lloc la setmana prèvia al Saló, a més de la formació que ocasionalment pugui considerar realitzar el centre docent.

Retribució: en brut 277,36 €, a aquesta quantitat es restarà el % que correspongui de IRPF (2% normalment) i les quotes de contingències comunes.

Dirigit a: estudiantat de grau i màster, els estudiants de màster han d'haver cursat el grau a la UPC.

Incompatibilitats

La beca del Saló serà incompatible amb qualsevol altra beca d'aprenentatge o recerca.

Enviament de sol·licituds

Les sol·licituds es podran realitzar fins el 22 de desembre de 2022. S'han de complimentar via formulari que trobareu a la pàgina de Beques d'aprenentatge, on hi ha també tota la informació sobre la beca.

AVÍS IMPORTANT: Per motius tècnics l'aplicació informàtica de beques d'arprenentatge de la UPC figura que la beca és de 20 h, però aquesta beca tè una dedicació de 25 h setmanals.