Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Oferta de beca d'aprenentatge a l'EPSEB

Oferta de beca d'aprenentatge a l'EPSEB

Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Aquí tens tota la informació.
Oferta de beca d'aprenentatge a l'EPSEB

La finalitat principal de les beques d'aprenentatge és el desenvolupament de les competències associades als estudis als quals estigui matriculada la persona beneficiària de la beca d'aprenentatge.

Dades de la convocatòria

El termini de presentació de la sol·licitud és el 26 de gener. Codi: 8953.

Unitat responsable:

UTG Àmbit d'Edificació de Barcelona

Inscripcions i més informació clica aquí.

Beca de mentoria.  Assignatura de "Mecànica" i "Electromagnetisme i òptica" (8953)

Tasques a desenvolupar

• Mentoria a l'estudiantat de primer curs.
  • Atenció i suport a l'estudiantat de manera presencial o virtual, oferint classes de reforç complementàries a les classes reglades.
  • Suport en l'elaboració de materials docents de l'assignatura de "Mecànica" i "Electromagnetisme i òptica"
  • Tasques de suport a les activitats acadèmiques i de suport al professorat.

Criteris de selecció

• Haver superat la fase selectiva del grau
  • Ser estudiant a partir de 2n d'Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica o altra enginyeria.
  • Habilitats per ajudar a l'estudiantat de "Mecànica" i "Electromagnetisme i òptica", així com assistència d'aquestes matèries als professors coordinadors segons necessitats.

Dates: del 12 de febrer al 31de juny del 2024.

Hores a la setmana: 15 hores