Sessió informativa de benvinguda per a l'estudiantat nou dels graus i màsters de l'EPSEB

Al llarg dels mesos de setembre i octubre es duran a terme els diferents actes per donar la benvinguda i facilitar informació a l'estudiantat nou dels graus i màsters de l'EPSEB.

Com cada curs, coincidint amb l'inici de les classes, a l'Escola s'organitzen una sèrie de sessions informatives dirigides a l'estudiantat nou de grau i màster. Aquestes sessions serveixen, a més de per donar la benvinguda a l'EPSEB, per facilitar informació a l'estudiantat sobre els diferents serveis de l'Escola.
Les sessions es faran a l'aula de classe de cada màster i en el cas de la sessió de graus es farà a la Sala d'Actes. Les dates són:

• 14 setembre (15 hores): sessió de benvinguda per a l'estudiantat de nou accés dels màsters universitaris en Construcció Avançada en l'Edificació i en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació.
  • 15 setembre (15 hores): sessió de benvinguda per a l'estudiantat de nou accés dels màsters universitaris en Gestió de l'Edificació i en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals.
  • 1 d'octubre (Sala d'Actes 12 hores): sessió informativa per a l'estudiantat de nou accés dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. És imprescindible inscripció prèvia.

Inscripció a la sessió informativa dels estudis de grau

Amb motiu de l'estat d'alarma pel COVID-19, l'aforament de la Sala d'Actes és reduït i no totes les persones que s'inscriguin presencialment podran optar a un seient a la sala.

EN AQUESTS MOMENTS JA NO HI HA PLACES DISPONIBLES PER ASSISTIR DE MANERA PRESENCIAL

EL SEGUIMENT ES PODRÀ FER VIA STREAMING

Puntualment us farem arribar per correu electrònic l'enllaç de connexió.

A més també s'estan organitzant sessions de benvinguda en castellà i en anglès per a l'estudiantat de mobilitat incoming.