Sessió informativa de benvinguda per a l'estudiantat nou dels graus i màsters de l'EPSEB

Al llarg dels mesos de setembre i octubre es duran a terme els diferents actes per donar la benvinguda i facilitar informació a l'estudiantat nou dels graus i màsters de l'EPSEB.

Com cada curs, coincidint amb l'inici de les classes, a l'Escola s'organitzen una sèrie de sessions informatives dirigides a l'estudiantat nou de grau i màster. Aquestes sessions serveixen, a més de per donar la benvinguda a l'EPSEB, per facilitar informació a l'estudiantat sobre els diferents serveis de l'Escola.
Les dates són:

• 14 setembre (15 hores): sessió de benvinguda per a l'estudiantat de nou accés dels màsters universitaris en Construcció Avançada en l'Edificació i en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació
  • 15 setembre (15 hores): sessió de benvinguda per a l'estudiantat de nou accés dels màsters universitaris en Gestió de l'Edificació i en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals.
  • 1 d'octubre (12 hores): sessió informativa per a l'estudiantat de nou accés dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.

A més també s'estan organitzant sessions de benvinguda en castellà i en anglès per a l'estudiantat de mobilitat incoming.