Avaluació quadrimestre de primavera 2019-2020 i informació matrícula quadrimestre de tardor 2020-2021 per a estudiants NO NOUS

En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten tant a l'avaluació del segon quadrimestre del curs 2019-2020 com a la posterior matrícula del primer quadrimestre del curs 2020-2021.

Avaluació quadrimestre de primavera

• Revisions dels resultats de les avaluacions del quadrimestre de tardor del curs 2019-2020

Tràmits previs a la matrícula (fer instància a través de e-Secretaria(obriu en una finestra nova))

Tràmits posteriors a la matrícula (fer instància a través de e-Secretaria(obriu en una finestra nova))

Rendiment

• Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 1a vegada: Sense aplicació aquest quadrimestre
  1. Arquitectura Tècnica i Edificació
  2. Ciències i Tecnologies en l’Edificació

• Limitació de matrícula afectats pel paràmetre de rendiment per 2a vegada: Sense aplicació aquest quadrimestre
  1. Arquitectura Tècnica i Edificació
  2. Ciències i Tecnologies en l’Edificació
  3. Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica

El procediment a seguir és fer arribar la seva proposta de matrícula al tutor o tutora que tenen assignat/da fent servir l'aplicació que trobareu a l'enllaç següent (cal validar-se prèviament a la intranet): Accés aplicatiu Tutories Baix Rendiment Sense aplicació aquest quadrimestre

més informació a aquest enllaç

Matrícula

Podeu trobar l'ordre de matrícula que us ha estat assignat a la vostra e-Secretaria(obriu en una finestra nova) a partir del 28 de juliol de 2020.

Revisions dels resultats de les avaluacions quadrimestre de primavera 2019-2020:

Des de la Direcció de l'Escola s'estableix el següent calendari per a possibles reclamacions als resultats de les avaluacions de les diferents assignatures de les titulacions de Grau (sempre i quan els propis professors estableixin i comuniquin als seus estudiants una data diferent):

Assignatures obligatòries d'ATE i d'EGG:

Cada assignatura ha de fixar un dia d'atenció als estudiants després de la publicació de les qualificacions finals i abans de la reavaluació.

També ha de fixar un dia d'atenció als estudiants que s'han presentat a la reavaluació després de la publicació de les qualificacions finals amb la reavaluació inclosa.

De la resta de titulacions, no hi ha una data establerta per part de l'Escola per a aquestes reclamacions, és el professorat de cada assignatura qui ha de comunicar als alumnes el dia i l'hora de publicació de resultats i l'horari d'atenció a possibles reclamacions.

Avaluació curricular d’estudis de grau

El proper dia 13 de juliol de 2020 tindrà lloc la reunió de la Comissió d'Avaluació Curricular dels estudis de grau de l'EPSEB.

Els estudiants que vulguin fer arribar alguna sol·licitud adreçada a la Comissió d'Avaluació Curricular hauran de fer-la arribar, mitjançant l'e-Secretaria, abans que finalitzi el dia 9 de juliol de 2020.

Adjunt trobareu el calendari de presentació de sol·licituds vinculades a l'avaluació del curs 2019-2020 Q2 i la matrícula 2020-2021 Q1.