Arriba el nou Edific@

A partir del mes de setembre llancem de nou l'Edific@, el butlletí de notícies de l’EPSEB, en format newsletter i de periodicitat mensual
Arriba el nou Edific@

Amb aquest butlletí pretenem fer-vos arribar tota la informació de l’Escola, tant acadèmica com d’activitats organitzades per l’EPSEB i, també d’altra informació de la Universitat i externa que pugui ser del vostre interès, com ara ofertes de beques, celebració de Fires, Jornades, etc.

Per rebre el butlletí cal subscriure’s al llistat de difusió següent:

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F005. Difusió mitjançant llistes de distribució d'activitats d'extensió universitària culturals, artístiques i socials

F009. Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Legitimació

Consentiment.

Destinataris

Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que gestionen la llista de distribució.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat