Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Club EPSEB Alumni: oportunitats laborals a l’empresa CBRE

Club EPSEB Alumni: oportunitats laborals a l’empresa CBRE

El proper 12 de maig a les 16h, podreu accedir a la sessió en línia sobre oportunitats laborals a l’empresa CBRE.
Club EPSEB Alumni: oportunitats laborals a l’empresa CBRE

En aquesta sessió, organitzada pel Club EPSEB Alumni, diversos membres de l'empresa ens explicaran en què consisteix la seva feina i quins perfils professionals estan buscant. A més tindreu l'oportunitat de resoldre tots els dubtes que tingueu.

Més informació i enllaç a la sessió a: https://epsebalumni.com/2021/05/05/proxima-sesion-oportunidades-laborales-en-cbre/

Sobre CBRE (informació extreta del seu web)

CBRE, amb seu central a Dallas, és una companyia de consultoria i serveis immobiliaris líder a nivell internacional. Compta amb més de 80.000 professionals repartits en 450 oficines (sense comptar afiliats) en 111 països.

Presents a Espanya des de 1973, han apostat des del començament per la descentralització, a través d'una xarxa d'oficines que assegura la cobertura nacional i una forta aproximació als principals mercats locals.

Estan situats en els centres financers i comercials més importants i atractius d'Espanya: Madrid, Barcelona, Sevilla, Màlaga, Palma de Mallorca, València, Saragossa, Bilbao i Alacant. Gràcies a això l'empresa obté informació local amb l'objectiu principal d'aconseguir els resultats més beneficiosos per als clients en el mercat nacional.

Els diferents departaments de l'empresa asseguren la més innovadora gamma de serveis immobiliaris a tots els segments de mercat. Els seus professionals especialitzats garanteixen la màxima eficàcia en els serveis que es presta als clients. Tot això converteix CBRE en empresa líder dins del mercat nacional.