Acte de Graduació i Premis 2018

Els titulats del curs 2016/2017 estan convidats a assistir, prèvia confirmació d'assistència, el dia 23 de maig de 2018 a les 19 hores a la Sala d'Actes de l'Escola.
Acte de Graduació i Premis 2018

L'Acte de Graduació i Premis 2018 tindrà lloc el dia 23 de maig a les 19 hores a la Sala d'Actes de l'Escola i estan convidats els titulats del curs 2016/2017.

En aquest acte institucional que celebrarem es lliuraran els Diplomes corresponents a cada titulació i els Diplomes d'Ampliació de Competències als estudiants que hagin cursat les assignatures i hagin fet el TFG en l'àmbit d'un DAC.

A més a més, l'Escola farà un reconeixement als millors expedients de cada promoció.

S'atorgaran també els següents premis:

• Premis del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona als Millors projectes Fi de Grau en Ciències i Tecnologies de l'Edificació o en Arquitectura Tècnica i Edificació del curs 2016/2017.
  • Premi de Treballs Final de Grau en Enginyeria en Geomàtica i Topografia i Projectes Fi de Carrera d'Enginyeria Tècnica en Topografia "Luïs Martín Morejón" Edició 2018.
  • Premi de la Caixa d'Enginyers en el concurs "L'EPSEB, molt més que anar a classe".

La taula presidencial estarà formada per:

• Sr. Francesc Torres, Rector de la UPC
  • Sra. Inmaculada Rodríguez, Directora de l'EPSEB
  • Sr. Jordi Gosalves, President del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona
  • Sr. Ricardo González, President del Col·legi Oficial d'Enginyeria Geomàtica i Topogràfica de Catalunya
  • Sra. Montserrat Ramírez, Directora de la Banca Institucional de Caixa d'Enginyers
  • Sra. Carme Trilla, Presidenta a la Fundació Habitat 3
  • Sr. Jordi Martí, President d'Alumni EPSEB