Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Programa de mentoria M2m

Programa de mentoria M2m

El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per ajudar-les en el seu procés de desenvolupament personal, acadèmic o professional.
Programa de mentoria M2m

Si estàs a punt de finalitzar els teus estudis o fa menys de 4 anys que els has acabat, pots participar en aquest programa de mentoria que durà tot un curs acadèmic.

Objectius

El programa M2m s'estructura al voltant del treball conjunt que porta a terme cada parella M2m, formada per:

• M: la Mentora, dona que aporta la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement de la UPC.
  • m: la mentorada, dona estudiant d’últims crèdits de grau, màster o doctorat industrial: però també titulada (fins a un màxim de 4 anys d'experiència).

El programa M2m facilita espais de trobada presencials i en línia, fomentar la interacció entre les participants i amb participants d'anys anteriors, amb els objectius de:

1. Impulsar l'empoderament de les estudiants i titulades treballant les seves competències professionals.
  2. Aprofitar l'experiència de dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional  (role models).
  3. Fer xarxa entre les participants: estudiants, titulades, investigadores, docents, empresàries i directives.

Procés d'inscripció al programa M2m, edició 2023-2024

Enguany hi ha 35 places disponibles. La inscripció en el programa segueix tres fases:

1. Inscripció:  del 4 al 30 de setembre
  2. Selecció de les participants:  del 2 al 13 d'octubre