6a edició del "Màster Facility Management"

El dia 19 d'octubre s'inicia el Màster.
6a edició del "Màster Facility Management"

El dia 19 d'octubre s'inicia la 6a. edició del "Màster Facility Management" de la UPC School (títol propi UPC), que s'impartirà a l'EPSEB, els divendres de 16 a 19 hores i els dissabtes de 9 a 14 hores i finalitzarà el dia 19 de juliol de 2019.

El curs està orientat a tècnics que vulguin donar una nova orientació a la seva professió enfocant-la cap a la gestió del patrimoni immobiliari; àmbit que experimenta una elevada demanda i gran futur professional. També a aquells que estiguin familiaritzats amb el camp del manteniment i la gestió de serveis de suport i estiguin interessats en adquirir una especialització.

Fins el 12 d'octubre podeu acollir-vos al programa d'ajuts Talent Help per a persones en situació d'atur.

Per a més informació, podeu visitar la pàgina web del curs, mitjançant el següent enllaç.

Persona de contacte a l'EPSEB: Alina Avellaneda - laboratori.edificacio@upc.edu