Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • El pròxim 12 de juny es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).

• Dimarts, 23 d'abril, la UPC surt al carrer amb una jornada plena de cultura, música i activitats. Des de les 10 hores fins a l'hora de dinar, el Campus Diagonal Sud acollirà el Sarau de Sant Jordi, on podrem passejar entre llibres de segona mà i roses, gaudirem de la música i celebrarem diverses entregues de premis.

• Veniu el 16 de maig al Campus Nord a celebrar la Jornada Viu Colòmbia, una trobada que posarà en valor la magnífica convivència amb aquesta gran comunitat de més de 500 membres, amb tants lligams a la nostra universitat. Compartirem experiències, descobrirem oportunitats i gaudirem de Colòmbia al nostre Campus.

• Estudiantat de l’EPSEB presenta les seves propostes de millora d’accessibilitat dins projecte Comerç Accessible de Barcelona (CASBA)

• A l’EPSEB s’ha reduït un 26,25 % el consum d’aigua respecte a la Mitjana 2018-2019. Respecte a l’any 2022 el consum total ha reduït un 32,47 %.

• Nova oferta del Programa Campus Rural 2024 per a l'Ajuntament de Gironella

• Dimecres, 24 d'abril a les 12 hores, a la Sala de Graus de l'EPSEB, tindrà lloc la conferència "Mesurant inestabilitats del terreny des de l'espai" a càrrec d'Oriol Monserrat, investigador a la divisió de Geomàtica del Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC).

• Les defenses dels treballs seran presencials del 24 d'abril al 24 de maig (ambdós inclosos) en horari de matí o de tarda.

• Del 19 de març al 10 de maig de 2024 a les 15 hores es pot sol·licitar aquest ajut a l'estudi per pagar la matrícula de grau o màster universitari.

• A partir del dia 22 de gener romandrà oberta l'aplicació que et premetrà fer la preinscripció als nostres màsters per al proper curs 2024-2025