Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • BIM 4 Students tindrà lloc el 21 d’octubre i oferirà als futurs professionals de les tecnologies digitals de la construcció l’oportunitat de conèixer l’aplicació del BIM en un projecte concret i de rellevància mundial.

• A partir d'avui ja es pot anar a la Grey Room, espai polivalent per estudiar, de forma individual o en grup. L'horari d'obertura de la sala, que està situada a la planta baixa de l'Escola, serà de 8 a 20 hores.

• A través d’aquesta aplicació, la UPC i l'EPSEB ofereixen informació i recursos pràctics per al dia a dia de l’estudiantat.

• El Grup de Recerca i Innovació en la Construcció GRIC ofereix una beca d’iniciació a la recerca durant 4 mesos, la beca és per a estudiantat de grau o màster i és imprescindible tenir bon nivell escrit en llengua catalana.

• Els dies 19 i 20 d’octubre, a l'EPSEB, es durà a terme aquest congrés, que vol presentar els coneixements actuals de la construcció sostenible amb fusta, davant la demanda creixent sobre aquesta tecnologia, tant a nivell professional com a nivell social.

• El Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció de l'EPSEB fa donació a l’estudiantat de l’assignatura de Prevenció de Riscos Laborals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació d’EPIs (armilla reflectant i casc de protecció Climax)

• La Universitat, dins els seus programes de compromís social, oferta places de voluntariat de les entitats Servei Solidari i AFEV, amb els programes Rossinyol, enTàndem i Prometeus.

• El concurs internacional de disseny Roca One Day Design Challenge celebra la seva 9a edició el 23 d'octubre, i vol que persones interessades en el disseny creïn, en un sol dia, solucions innovadores per a l'espai de bany i de la cuina

• Es pot recollir el carnet del 13 de setembre al 22 d'octubre, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Av. Diagonal, 647)..