Els estudiants del màster universitari en Enginyeria d’Edificació fan una pràctica de diagnosi amb treballs verticals a la façana de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB). Laia Haurie, professora i coordinadora del màster, exposa que “els estudiants han de perdre la por a l’alçada i aprendre a despenjar-se per les façanes dels edificis, perquè serà part del seu treball”.

Tomás Bobadilla és mallorquí i ha vingut a Barcelona per estudiar el màster. “El màster et dóna una visió més profunda del món de l’edificació i et permet ampliar els coneixements en molts sentits, a més de donar-te a conèixer altres aspectes de la professió que desconeixies.”  Tomás comenta que “en l’àmbit de l’edificació hi ha molts professionals que fan treballs verticals, però no sabia que un d’aquests professionals podríem ser nosaltres”.

toma bobadilla2.jpg   tomas bobadilla4.jpg   toma bobadilla3.jpg

Quan torna a posar els peus a terra, afirma: “La veritat és que després de veure com n’és, de senzill, sempre que estiguis ben assessorat, no tinc cap problema a fer treballs verticals. Ha estat una gran experiència, una experiència d’alçada.”

Blog Arcitec