Sou a: Inici / Formularis / Inscripció Sessió Informativa estudiantat nou accés als estudis de GRAU / Inscripción Sesión Informativa estudiantado nuevo acceso a los estudios de GRADO

Per tal de poder fer una correcta programació t'has d'inscriure omplit les dades següents.
Els camps amb un asterisc * són obligatoris

Para poder hacer una correcta programación, te has de inscribir rellenado los siguientes datos.
Los campos con asterisco (*) son obligatorios.

Dades personals - Datos personales
M'he matriculat en els estudis de GRAU de:   Me he matriculado en los estudios de GRADO de:

Dia de la Sessió Informativa - Día de la Sesión Informativa

La sessió tindrà lloc el dia 7 de setenbre de 2022, a les 11 hores, a la Sala d'Actes de l'Escola (planta baixa)

La sesión tendrá lugar el dia 7 de septiembre de 2022, a las 11 horas, en la Sala de Actos de la Escuela (planta baja)

Tens alguna necessitat especial?   ¿Tienes alguna necesidad especial?

Protecció de dades personals / Protección de datos personales
Consentiment

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

Sessió informativa dels estudis de grau de l'EPSEB any 2022.

Legitimació

Consentiment.

Destinataris

Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades .

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat

Información de protección de datos

Responsable del tratamiento

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Datos de contacto del delegado de protección de datos

Finalidad del tratamiento

F006. Organización de seminarios, congresos, jornadas y cursos (consentimento)

Sesión informativa de los estudios de grado de la EPSEB año 2022.

Legitimación

Consentimiento.

Destinatarios

Con su consentimiento explícito, sus datos de contacto, a la entidad o personas que organizan el evento.

Derechos de las personas

Solicitar el acceso, la rectificación o supresión, la limitación del tratamiento. Oponerse al tratamiento. Portabilidad de los datos.

Plazo de conservación

Mientras sea necesario para cualquiera de los propósitos que se describen en nuestra política de conservación.

Reclamación

Si no ha sido satisfecho el ejercicio de sus derechos, puede presentar una reclamación ante APDCAT: apdcat.gencat.cat