Sou a: Inici / Formularis / Inscripció Sessió Informativa dels estudis de MÀSTER de l’EPSEB / Inscripción Sesión Informativa de los estudios de MÁSTER de la EPSEB

Per tal de facilitar que personas d'arreu del mon puguin assistir, aquestes sessions es faran per videoconferència. La connexió es farà per GOOGLE MEET, per la qual cosa es recomanable fer servir el navegador Chrome, que ja té l'extensió instal·lada.

Per tal de poder fer una correcta programació t'has d'inscriure omplint les dades següents (els camps amb un asterisc * són obligatoris)

Para facilitar que personas de todo el mundo puedan asistir, estas sesiones se harán por videoconferencia. La conexión se hará por GOOGLE MEET, por lo que es recomendable utilizar el navegador Chrome, que ya tiene la extensión instalada.

Para poder hacer una correcta programación, debes inscribirte rellenado los siguientes datos (los campos con asterisco * son obligatorios.)

Dades personals - Datos personales
Dades per a la reserva de plaça - Datos para la reserva de plaza

MUCAEMàster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació / Máster universitario en Construcción Avanzada en la Edificación

Dia: 14/04/2021

Hora: 19h

MUDIATEC: Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació / Máster universitario en Diagnosis y Técnicas de Intervención en la Edificación

Dia: 15/04/2021

Hora: 19h

MUGE: Màster universitari en Gestió de l'Edificació / Máster universitario en Gestión de la Edificación

Dia: 14/04/2021

Hora: 18h

MUPRL: Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals / Máster universitario en Seguridad y Salud en el Trabajo: Prevención de Riesgos Laborales

Dia: 15/04/2021

Hora: 18h.

MUCAE Màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació / Máster universitario en Construcción Avanzada en la Edificación
MUDIATEC Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació / Máster universitario en Diagnosis y Técnicas de Intervención en la Edificación
MUGE Màster universitari en Gestió de l'Edificació / Máster universitario en Gestión de la Edificación
MUPRL Màster universitari en Seguretat i Salut en el Teball: Prevenció de Riscos Laborals / Máster universitario en Seguridad y Salud en el Trabajo: Prevención de Riesgos Laborales
Protecció de dades personals / Protección de datos personales

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

F009. Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Sessió informativa dels estudis de màster de l'EPSEB. La sessió es gravarà per publicar al web de centre docent per a la visualització posterior de l'estudiantat que no hagi pogut assistir a la sessió.

Legitimació

Consentiment.

Destinataris

Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades .

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat

Información de protección de datos

Responsable del tratamiento

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Datos de contacto del delegado de protección de datos

Finalidad del tratamiento

F006. Organización de seminarios, congresos, jornadas y cursos (consentimiento)

F009. Publicaciones institucionales de la UPC (memorias, noticias, imagenes, etc.)

Sesión informativa de los estudios de máster de la EPSEB. La sesión se grabará para publicarla en la web del centro docent para la visualización posterior del estudiantado que no haya podido asistir a la sesión.

Legitimación

Consentimiento.

Destinatarios

Con su consentimiento explícito, sus datos de contacto, a la entidad o personas que organizan el evento.

Derechos de las personas

Solicitar el acceso, la rectificación o supresión, la limitación del tratamiento. Oponerse al tratamiento. Portabilidad de los datos.

Plazo de conservación

Mientras sea necesario para cualquiera de los propósitos que se describen en nuestra política de conservación.

Reclamación

Si no ha sido satisfecho el ejercicio de sus derechos, puede presentar una reclamación ante APDCAT: apdcat.gencat.cat