Inscripció Sessió Informativa estudiantat nou accés als estudis de GRAU / Inscripción Sesión Informativa estudiantado nuevo acceso a los estudios de GRADO

Per tal de poder fer una correcta programació t'has d'inscriure omplit les dades següents.

Para poder hacer una correcta programación, te has de inscribir rellenado los siguientes datos.

Amb motiu de l'estat d'alarma pel COVID-19, l'aforament de la Sala d'Actes és reduït i no totes les persones que s'inscriguin presencialment podran optar a un seient a la sala.

En aquest cas, quan ja no hi hagi places lliures, el seguiment de la sessió s'haurà de fer via streaming.

Aquells de vosaltres que us hagueu inscrit presencialment a partir d'avui i es doni la situació que s'esgotin les places, us ho comunicarem via correu electrònic i us farem arribar l'enllaç de connexió, per tal que pugueu fer el seguiment en streaming.

Con motivo del estado de alarma por el COVID-19, el aforo de la Sala de Actos es reducido y no todas las personas que se inscriban presencialmente podrán optar a un asiento en la sala.

En este caso, cuando ya no hayan plazas libres, el seguimiento de la sesión se deberá realizar via streaming.

Aquellos de vosotros que os hayais inscrito presencialemente a partir de hoy y se de la situación de que se agoten las plazas, os lo comunicaremos via correo electrónico y os haremos llegar el enlace de conexión, para que podáis hacer el seguimiento en streaming.

Dades personals - Datos personales
M'he matriculat en els estudis de GRAU de:   Me he matriculado en los estudis de GRADO de:

Dia de la Sessió Informativa - Día de la Sesión Informativa
01/10/20 - 12 h
AFORAMENT COMPLERT: Només es pot seguir la sessió per streaming   AFORO COMPLETO: Sólo se puede seguir la Sesión Informativa por streaming

Protecció de dades personals / Protección de datos personales

Els camps amb un asterisc * són obligatoris

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

Sessió informativa dels estudis de grau de l'EPSEB any 2020. La sessió es gravarà per publicar al web de centre docent per a la visualització posterior de l'estudiantat que no hagi pogut assistir a la sessió..

Legitimació

Consentiment.

Destinataris

Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades .

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat

Los campos con * son obligatorios

Información de protección de datos

Responsable del tratamiento

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Datos de contacto del delegado de protección de datos

Finalidad del tratamiento

F006. Organización de seminarios, congresos, jornadas y cursos (consentimento)

Sesión informativa de los estudios de grado de la EPSEB año 2020. La sesión se grabará para publicarla en la web del centro docent para la visualización posterior del estudiantado que no haya podido asistir a la sesión.

Legitimación

Consentimiento.

Destinatarios

Con su consentimiento explícito, sus datos de contacto, a la entidad o personas que organizan el evento.

Derechos de las personas

Solicitar el acceso, la rectificación o supresión, la limitación del tratamiento. Oponerse al tratamiento. Portabilidad de los datos.

Plazo de conservación

Mientras sea necesario para cualquiera de los propósitos que se describen en nuestra política de conservación.

Reclamación

Si no ha sido satisfecho el ejercicio de sus derechos, puede presentar una reclamación ante APDCAT: apdcat.gencat.cat