Màster Universitari en Enginyeria Cartogràfica i Geogràfica

foto mostra

Aquests estudis ofereixen una gran oportunitat d’aprofundir dintre de l’àmbit de la cartografia digital, obrint possibilitats més amplies vers el nostre futur i representa una posada en marxa d'infraestructures de dades espacials que seran d'utilització habitual en el nostre entorn.

Presentació

El principal objectiu del Màster Universitari en Enginyeria Cartogràfica i Geogràfica és aprofundir i especialització dels conceptes i eines aplicats a la Geomàtica. Això permetrà l’adaptació a l’oferta formativa de la UPC a nivell de màster en alguns dels camps amb major projecció en els darrers anys, com són: la gestió d’informació espacial, avaluació espacial mediambiental, geolocalització, desenvolupament d’entorns virtuals, etc. Així mateix, facilitarà l’accés dels titulats als programes de doctorat de la UPC.

Els estudis estan estructurats en matèries obligatòries, que proporcionen a l’estudiant una formació multidisciplinària necessària i aportaran els coneixements bàsics necessaris els quals permetran aprofundir en els conceptes teòrics i les eines vinculades amb la Geoinformació, com són la gestió de la informació espacial, la geolocalització, els geoportals, el desenvolupament d’entorns virtuals, l’ordenació del territori, l’avaluació espacial ambiental, els risc naturals, etc. També es desenvolupen assignatures optatives que permetran una especialització en els diferents àmbits relacionats.

Responsable Acadèmic del Màster:

Sra. Inmaculada Rodríguez Cantalapiedra