Sou a: Inici / Estudis / Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació / Dobles titulacions i mobilitat

Dobles titulacions i mobilitat

Mobilitat internacional

La mobilitat consisteix a fer un període d’estudis en una institució d’educació superior d’un altre país amb exempció de pagament de taxes acadèmiques en la institució d’acollida. Al final de la mobilitat, l’EPSEB reconeixerà acadèmicament els estudis que hagis fet. L’EPSEB gestiona una oferta de mobilitat que inclou programes d’intercanvi acadèmic d’estudiants arreu del món, per promoure la internacionalització i crear un ventall cada vegada més ampli de possibilitats per a l’estudiantat.

Tens a la teva disposició més de 100 places de mobilitat.

Doble titulació

Una doble titulació et permet, cursant una combinació d’assignatures de dues titulacions diferents, assolir els dos títols de grau. A l’EPSEB pots accedir a fer dobles titulacions.

Aquesta doble titulació té una durada de 5 anys, i al finalitzar els estudis l'estudiant obtindrà el grau d'Arquitectura Tècnica i Edificació de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona i el Grau en Enginyeria Civil de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB).

Es tracta d'oferir una titulació per la formació de tècnics en l`àmbit de la construcció en totes les seves vessants, des de l'edificació a l'obra pública, donant resposta a la demanda del mercat laboral de professionals competents en aquest dos àmbits.

El pla d'estudis del doble grau s'ha dissenyat de forma que els dos graus es van assolint en paral·lel, tenint en compte que les matèries bàsiques es cursen, en general, abans que les matèries més específiques.

Amb aquesta doble titulació l'estudiant podrà:

• Veure una oferta nova amb possibilitats més àmplies de futur professional.
  • Combinar l'aprenentatge de coneixements tècnics més complerts, tant en l'àmbit edificatori com d'obra pública.
  • arribar a ser professionals amb una visió més àmplia de la realitat laboral.
  • Obtenir un millor posicionament en l'accés al mercat de treball.
  • Aconseguir situacions laborals més ben valorades i remunerades.