WEBINAR: Apren a estudiar. Tècniques d'estudi per a universitaris

• WEBINAR: Apren a estudiar. Tècniques d'estudi per a universitaris
  • 2020-09-21T10:00:00+02:00
  • 2020-09-21T12:00:00+02:00
Sents que quan has de preparar una sessió de treball no saps per on començar? Necessites eines per organitzar el teves tasques diàries? Et sents desbordat quan has de preparar les entregues? En aquest taller podràs conèixer com funciona l’aprenentatge. Et facilitarem eines per millorar la teva planificació i treure més profit del teu temps, així com consells per controlar l’estrès i l’ansietat que et provoquen les situacions d’avaluació. Cal fer inscripció.
21/09/2020 de 10:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari