Taller d'Instamaps

• Taller d'Instamaps
  • 2016-05-04T12:00:00+02:00
  • 2016-05-04T13:00:00+02:00

Instamaps és una plataforma web de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) que permet als usuaris explorar la geoinformació de Catalunya i també de la resta del món.

04/05/2016 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Sala de Graus de l'EPSEB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Instamaps ( http://www.instamaps.cat) és una plataforma web de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) que permet als usuaris explorar la geoinformació de Catalunya i també de la resta del món, crear els seus propis mapes de manera ràpida i fàcil, visualitzar-los en tot tipus de dispositius, incrustar-los en una pàgina web o blog i compartir-los a les xarxes socials.

Instamaps ha estat dissenyat per facilitar l'ús i la difusió de geoinformació. Permet crear, publicar i compartir informació geogràfica a través de mapes i visors de forma fàcil, ràpida i molt gràfica.
Es parlarà de:

• Com generar la informació geogràfica des de zero: mapes de situació, punts d'interès, itineraris i àrees.
  • Com consumir dades des d'arxiu (excel, txt, csv, shp, kml, kmz, geojson).
  • Com consumir dades de tercers que trobem en línia, fonts d'informació (dades obertes, serveis wms, dades d'Internet, arxius al núvol).
  • Càrrega de dades multimèdia.
  • Estils del mapa. Tipus. Llegibilitat del mapa.
  • Triar el mapa de referència adient a les meves dades.
  • Funcionalitats SIG.
  • Publicació del mapa resultant (enllaç i codi html).
  • Privacitat.
  • La galeria de mapes personal i pública.
  • Generar un (geo)pdf.
  • Mapes col·laboratius a Instamaps.

Dia 4 de maig a les 12 hores a la Sala de Graus de l'EPSEB.