Taller de construcció de DOMOS - CÚPULES GEODÈSIQUES

Construpaja Chile i ATSF (Arquitectos Técnicos Sin Fronteras) us volen informar del proper taller de construcció de DOMOS - CÚPULES GEODÈSIQUES que tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 d'octubre de 15 a 19 hores en l’EPSEB.
02/10/2018 15:00 a 04/10/2018 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
EPSEB
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Fa temps que estem oferint aquesta modalitat de taller que té una alta acceptació perquè permet aprendre en tres dies tot el necessari per llançar-te a construir el teu propi domo.

Algunes de les persones participants en tallers anteriors ja ho han construït!

En el taller, majoritàriament pràctic, ensenyem diferents mètodes de càlcul i construïm dos domos amb diferents materials i connexions.

El primer dia: Ensenyarem els càlculs de freqüències i farem maquetes a escala.

El segon dia: Farem un domo d'estructura lleugera amb arestes de pvc i connexions de perns ideal per a carpa i altres estructures efímeres.

El tercer dia: Farem un domo de fusta amb unió de ròtules ideal per a pèrgola o inverna

Preus

En aquesta ocasió el taller té un preu molt popular, doncs servirà per finançar part del projecte de reconstrucció d'una escola a Kenya. Les places són limitades i hi ha pocs dies per inscriure's.

El Taller té preus especials per els estudiants de l'UPC, parelles i grups:

• Pùblic en general: 40 €
  • Estudiants UPC  : 30 €
  • Parelles i grups   : 20 € per persona

Si estas interessat en participar, envia un correu electrònic a:

La inscripció és efectiva en el moment de la recepció del formulari (un per persona en cas de grups) i el pagament d'acord amb les indicacions del formulari.

Pots veure fotografies de tallers similars:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1049682441878886&type=1&l=eb8a72379e

arxivat sota: